Rodzaje treningów

Treningi na siłowni

-mezocykle hipertroficzne (treningi z wykorzystaniem maszyn wolnych ,hamer maszyn ,przyrządów izolowanych atlasów i wolnych ciężarów kierunkowanie na masę mięśniową)

-mezocykle siłowe  (koncentracja na przyrost siły)

-mezocykle wytrzymałościowe (cel ,zwiększenie wytrzymałości siłowej )

-mezocykle holistyczne (ogólna poprawa cech siłowych ,cech antropometrycznych w tym jędrność mięśniowa )

-treningi kompleksowe redukcyjne ( trening oporowy na maszynach i wolnych ciężarach jako element całości konspektu treningowego )

Treningi aerobowe na urządzeniach cardio

– cardio trening wytrzymałość długa (treningi na przyrządach ergonometrycznych )

-cardio trening interwałowy (na przyrządach cardio z określeniem stref wysiłkowych)

-treningi odchudzające cardio

-treningi kompleksowe redukcyjne (trening aerobowy na urządzeniach cardio  jako element całości konspektu treningowego)

Treningi  funkcjonalne

-trening trx -układ ćwiczeń z wykorzystaniem pasów trx

-trening plyometryczny (każde ćwiczenie, które polega na dynamicznym przejściu z absorpcji siły do jej użycia ,z takimi akcesoriami jak lina ,kratki ,płotki ,skrzynie,worki ,gumy)

– trening gimnastyczny wolny- rozbudowana rozgrzewka (tętnicza ,ścięgna przyczepy ,więzadła ,powięzi ,stawy wszystkie ),układ ćwiczeń gimnastycznych na poszczególne patrie mięśniowe

– trening funkcjonalny holistyczny (układ ćwiczeń obwodowych wszechstronnie pobudzających wszystkie cechy motoryczne ,koordynacyjne ,gibkościowe  ,siłowe  z wykorzystaniem przyrządów funkcjonalnych .Treningi wykorzystywane ,do odchudzania ,i ogólnej poprawy sprawności)

Trening crossfit

-trening ekstremalny – dla zaawansowanych ,planowane makrocykle treningowe ,wszechstronnie rozwijające siłę,wytrzymałość długą ,krótką ,koordynację i pełną sprawność funkcjonalną .Treningi kształtują proporcjonalna ,nisko tłuszczową sylwetkę

-treningi z elementami crossfitu -lżejsza intensywność z wykorzystaniem innych form treningowych

Treningi odchudzające

-intensywne dla osób aktywnych -w planowanym konspekcie treningowym wykorzystujemy środki treningowe dopasowane dla danej osoby

– adaptacyjne  dla osób początkujących najczęściej program ustalany indywidualnie po przeprowadzonej konsultacji