Rodzaje zajęć

Fit ball

Zajęcia łączące wzmacnianie i wysmuklanie mięśni, poprawę równowagi oraz relaks. Ćwiczenia na piłkach umożliwiają wzmacnianie i kształtowanie sylwetki bez obciążania kręgosłupa i aktywizują mięśnie głębokie. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, dużo czasu spędzasz przy biurku, dokuczają Ci bóle pleców, karku i obręczy barkowej koniecznie powinieneś sprawdzić jak niezwykłą poprawę samopoczucia może przynieść udział w tych właśnie zajęciach. Dla osób początkujących i średnio zaawansowanych.

Przeznaczony dla osób: każdego

Główny cel:ujędrnienie mięsni i likwidacja bólów kręgosłupa

PBU ? brzuch priorytet

Wyobraź sobie, że dzięki uczestnictwu w tych zajęciach Twoje bolączki nagle się skończą! Biodra, uda, brzuch to już nie jest Twój problem! Pozwól nam zadbać o to wszystko, co dla każdej kobiety jest największym problemem. Na zajęciach angażujemy do pracy mięśnie ud, pośladków i brzucha, wykonując dużo powtórzeń każdego ćwiczenia. Mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera ładnego jędrnego wyglądu. Podczas tej sesji treningowej zadbamy o partie ciała, które dla każdej kobiety są szczególnie ważne.

Przeznaczony dla osób: początkujący i średnio zaawansowanych

Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała

Fat burning

Jest to trening specjalistycznym, bazującym na podstawowych krokach aerobiku, które łączy się w nieskomplikowane układy. W tej lekcji tętno utrzymywane jest na poziomie 65-75% maksymalnych możliwości organizmu (około 130 uderzeń/ minutę) przez cały czas trwania zajęć. Nie wykonuje się tu ćwiczeń na  wzmacniających  matach. Charakterystycznym elementem tego treningu jest pomiar pulsu w jego trakcie, pozwalający kontrolować wysiłek. Trening choreograficzny oparty na krokach „Low” (bez podskoków).

Przeznaczony dla osób: początkujących, borykających się z nadwagą

Główny cel:spalenie nagromadzonej tkanki tłuszczowej, zachęcenie do ruchu, zabawa

Step basic

Trening, podczas, którego wykorzystujemy platformę o regulowanej wysokości. Na lekcji tej nauczysz się pracy ze stepem i podstawowych kroków na stepie. Znajomość kroków podstawowych, ich technika i prawidłowy ruch to gwarancja bezpieczeństwa i skutecznego treningu. Średni poziom intensywności pozwala nawet osobom początkującym pracować nad spalaniem tkanki tłuszczowej. Każdy, kto chce w przyszłości wykonywać bardziej skomplikowane choreografie na stepie powinien zacząć od tych zajęć.

Przeznaczony dla osób: początkujących

Główny cel: kondycja i wytrzymałość, poprawa koordynacji oraz pamięci ruchowej

TBC

To ćwiczenia kształtujące mięśnie całego ciała, wpływają na siłę oraz wytrzymałość organizmu. Zwiększają wydolność fizyczną, a także koordynację ruchów. W tej technice wykonuje się pracę z wieloma przyrządami: ciężarkami, stepami, gumami, obciążeniami i piłkami. Trening prowadzony jest często w formie interwału: intensywniejszy, wydolnościowy oraz wzmacniający poszczególne partie mięśniowe. Doskonale poprawia wytrzymałość organizmu i spala tkankę tłuszczową.

Przeznaczony dla osób: początkujących.

Zdrowy kręgosłup

Na skutek często przyjmowanej pozycji siedzącej narażamy nasz kręgosłup na nadmierne napięcia i naprężenia. Ich częstym następstwem są dokuczliwe bóle pleców. Specjalnie przygotowane ćwiczenia prowadzone przez fizjoterapeutkę pozwolą złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu.

Zdrowy kręgosłup – pozbądź się bólów

Przeznaczony dla osób: kazdego

Główny cel: niwelowanie bólów kręgosłupa, odciążanie i wzmacnianie kręgosłupa