Crosstrening

20151014_080356Treningi oparte o zestaw ćwiczeń obwodowych o charakterze interwałów o wysokiej intensywność i krótszej objętości treningowej  . Ćwiczenia wszechstronnie pobudzające wszystkie cechy motoryczne organizmu począwszy od wytrzymałości sercowo naczyniowej ,płucnej ,siłowej, skończywszy na skoczności ,koordynacji ,gibkości innymi słowy mówiąc  funkcjonalności motorycznej . Nasza sprawność ogólna wzrasta wprost proporcjonalnie od adaptacji organizmu po poprzednich treningach , dlatego ważne są treningi regularne o dużej różnorodności w zależności od celu ćwiczeń .Crossfit  to treningi które możemy uprawiać rekreacyjnie jak również  jako dyscyplina sportowa która staje się obecnie bardzo popularna.Ćwiczenia grupuje się tworząc treningi w oparciu o gimnastykę sportową ,weightlifting czyli  podnoszenie ciężarów , wydolność ,wytrzymałość ( elementy boksu ,wioślarstwa ,kolarstwo ,biegi długie, krótkie ,sprinty  .Do dyspozycji mamy sale tzw. box , wyłożoną specjalną matą ogumowaną która wyposażona jest w raki czyli konstrukcję o różnorodnych uchwytach pionowych ,poziomych skośnych , przyrządach gimnastycznych takich jak :kółka,drążki ,poręcze małe ,duże ,skrzynie ,liny do podciągania ,do przeciągania ,do unoszenia ,materace .Ciężary :piłki lekarskie ,kettlebele ,sztangi ,bumpery ,talerze do sztangi ,sztangielki .Kondycyjne :wioślarze ,skakanki ,bieżnie ,worki bokserskie ,crosstrainery ,stepy ,rowerki poziome pionowe .Podstawowa terminologia zajęć crossfit będzie systematycznie wprowadzana w zależności od zaangażowania trenujących   Zachęcamy do ćwiczeń w grupach tworząc niepowtarzalną atmosferę ,wysoką motywację ,rywalizację ,mobilizację do coraz cięższych bardziej skomplikowanych treningów podnosząc naszą sprawność na coraz wyższe poziomy .

20151014_082236

 

 

20151014_082309